Pengikut

Jumaat, 31 Disember 2010

Putera30 PhotoGrapher And Designer: SELAMAT TAHUN BARU 2O11 - AZAM BARU



ASSALAMMUALAIKUM..


BUAT WARGA MALAYSIA SELURUH DUNIA SAYA DISINI INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT TAHUN BARU 2O11 DENGAN AZAM BARU DAN DENGAN HARAPAN BARU SEMOGA SENTIASA DIRAHMATI OLEH ALLAH S.W.T. BAGI MEREKA YANG MASIH BERADA DI TAHUN 2010, KELUARLAH DARI PEKUNG KEGELAPAN. LUPAKANLAH SENGKETA, LUPAKANLAH SALAH DAN SILAP... MULAKANLAH 2011 DENGAN AZAM DAN SEMANGAT YANG BARU YANG LEBIH BERFAEDAH... SALAM 1 MALAYSIA

READ MORE- Putera30 PhotoGrapher And Designer: SELAMAT TAHUN BARU 2O11 - AZAM BARU

Rabu, 29 Disember 2010

MALAYSIA MENANG AFC - 4-2 (DI BONGKARNO)


TAHNIAH BUAT PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA KERANA TELAH MENJADI JUARA PIALA SUZUKI TAHUN 2010 MENEWASKAN INDONESIA DENGAN AGREGATE 4-2. WALAUPUN PASUKAN BOLASEPAK MALAYSIA KALAH DI BONG KARNO 2-1. APAPUN SAYA TETAP BANGGA DENGAN PASUKAN MALAYSIA KERANA TELAH MENCIPTA SEJARAH YANG SELAMA INI KITA NANTI-NANTIKAN PASUKAN MALAYSIA MENJADI JUARA DI ANTARA ASIA...





TAHNIAH !!! TAHNIAH !!!! TAHNIAH !!!
READ MORE- MALAYSIA MENANG AFC - 4-2 (DI BONGKARNO)

Jumaat, 17 Disember 2010

Updating via hellotx

Updating via hellotxt.com
READ MORE- Updating via hellotx

Rabu, 15 Disember 2010

HARI ASYURA -

Assalamualaikum dan selamat beramal... v(',^)

KELEBIHAN
عن أبي هريرة t قال : قال رسول الله r : ( أفضلُ الصيام بعد رمضان شهرُ الله المحرم ، وأفضلُ الصلاة بعد الفريضة صلاةُ الليل ) وفي رواية: ( الصلاة في جوف الليل )

Daripada Abu Hurairah Radiyallahuanh berkata : bahawa Rasulullah Sallahualaihiwasallam bersabda : "Seafdal-afdal puasa selepas bulan Ramadhan ialah bulan Allah Muharram dan sebaik-baik solat selepas solat fardhu ialah solat pada malam hari". Di dalam riwayat yang lain "Solat di sepertiga malam"
[Riwayat Muslim no.2812 dan 2813]


GALAKAN BERPUASA ASYURA
عن أبي هريرة t قال : قال رسول الله r : ( أفضلُ الصيام بعد رمضان شهرُ الله المحرم ، وأفضلُ الصلاة بعد الفريضة صلاةُ الليل ) وفي رواية: ( الصلاة في جوف الليل )
Daripada Abu Qatadah Radiyallahuanh bahawa Rasulullah ditanya akan puasa hari Asyura. Maka sabdanya : "ia menghapuskan dosa setahun yang lalu". Didalam riwayat yang lain "..adapun puasa pada hari Asyura menghapuskan dosa tahun sebelumnya".
[Riwayat Muslim no. 2803 dan 2804]
Hadith diatas jelas merupakan anjuran Rasulullah kepada umatnya agar berpuasa pada hari kesepuluh di dalam bulan Allah Muharram. Ini dijelaskan pada akan terhapusnya dosa setahun yang lalu iaitu dosa-dosa yang kecil. Majoriti ulama menyatakan bahawa dosa-dosa besar tidak dapat dihapuskan dosanya melainkan dengan bertaubat kepada Allah Taala dan menegakkan hukum hudud terlebih dahulu bagi pesalah yang thabit didalam undang-undang Islam.
 
14 Perkara Yang Sunat Dilakukan Pada Hari Asyura (10 Muharram, bersamaan
KHAMIS, 16 DEC 2010)

1. Melapangkan masa / belanja anak , suami & isteri2
fadhilat - Allah akan melapangkan hidupnya pada tahun ini.

2. Memuliakan fakir miskin
fadhilat - Allah akan melapangkannya dalam kubur nanti.

3. Menahan marah
fadhilat - Di akhirat nanti Allah akan memasukkannya ke dalam golongan yang ridha. 

4. Menunjukkan orang sesat
fadhilat - Allah akan memenuhkan cahaya iman dalam hatinya.

5. Menyapu / mengusap kepala anak yatim
fadhilat - Allah akan mengurniakan sepohon pokok di syurga bagi tiap-tiap rambut yang di sapunya. 

6. Bersedekah
fadhilat - Allah akan menjauhkannya daripada neraka sekadar jauh seekor gagak terbang tak berhenti-henti dari kecil sehingga ia mati. Diberi pahala seperti bersedekah kepada semua fakir miskin di dunia ini. 

7. Memelihara kehormatan diri
fadhilat - Allah akan mengurniakan hidupnya sentiasa diterangi cahaya keimanan. 

8. Mandi Sunat
fadhilat - Tidak sakit (sakit berat)pada tahun itu lafaz niat : 'Sahaja aku mandi sunat hari Asyura kerana Allah Taala' 

9. Bercelak
fadhilat - tidak akan sakit mata pada tahun itu.
 
10. Membaca Qulhuwallah hingga akhir seribu kali 
fadhilat - Allah akan memandanginya dengan pandangan rahmah diakhirat nanti.

11. Sembahyang sunat empat rakaat
fadhilat - Allah akan mengampunkan dosanya walau telah berlarutan selama 50 tahun melakukannya. lafaz niat : 'Sahaja aku sembahyang sunat hari Asyura empat rakaat kerana Allah Taala' Pada rakaat pertama dan kedua selepas fatihah di baca Qulhuwallah sebelas kali. 

12. Membaca
'hasbiyallahhu wani'mal wakil wa ni'mal maula wa ni'mannasiiru'
fadhilat - Tidak mati pada tahun ini .

13. Menjamu orang berbuka puasa
 fadhilat - Diberi pahala seperti memberi sekalian orang Islam berbuka puasa. 

14. Puasa
Niat - 'Sahaja aku berpuasa esok hari sunat hari Asyura kerana Allah Taala
fadhilat - Diberi pahala seribu kali Haji, seribu kali umrah dan seribu
kali syahid dan diharamkannya daripada neraka.

Insya'allah..
Semoga Bermanfaat Dan Dapat Dipanjangkan Kepada Yang Lain-Lain.
READ MORE- HARI ASYURA -

Vote For Your Interesting Internet: UNDI PEMBEKAL INTERNET ANDA | INTERNET PROVIDER VO...

Kelajuan internet menjadi isu utama didalam dunia moden sekarang. Sebagai pengguna yang bijak anda mempunyai pandangan yang berbeza untuk menentukan khidmat jalur lebar ( Internet ) anda. Marilah sama-sama kita membuat pilihan senarai rangkaian pembekal internet yang terbaik pilihan anda. Semoga kita dapat mengetahui rangkaian pembekal internet yang terbaik buat kita semua.




 
comment on this

* Luangkanlah sedikit masa demi kebaikan kita bersama

READ MORE- Vote For Your Interesting Internet: UNDI PEMBEKAL INTERNET ANDA | INTERNET PROVIDER VO...

Ahad, 12 Disember 2010

Putera30 PhotoGrapher And Designer: PERCUTIANKU KE DESTINASI PERANGINAN KELANTAN DAN T...


Khamis, 9hb Disember 2010 - Bukit Kluang, Besut, Terangganu adalah satu tempat peranginan yang patut anda kunjungi, terdapat pelbagai habitat semula jadi yang cukup indah jika anda berkunjung kesana. Percutian saya bersama keluarga kesana memang berbaloi walaupun penat tak tahu nak cakap.. maklumlah dari utara ke timur, tentulah merasa sedikit tekanan jika bercuti disana. Walauapapun aku harap kauorang takkan lepaskan peluang untuk berkunjung di Bukit Kluang, Besut ini kerana terdapat Gua semulajadi yang terbentuk daripada hakisan ombak. Ternyata bagi photographer anda mungkin akan merasa cabarannya.

 



Jom bercuti disana bagi menghilangkan segala tekanan yang selama ini ada pendamkan. Cuti-Cuti Malaysia patut menonjolkan segala apa yang terukir dan tercipta di Pantai Bukit Kluang, Terangganu. Kerana ia adalah satu destinasi perlancongan yang paling best yang pernah aku lawati. Sekian Terima Kasih..


* Tak Larat nak tulis sebab letih... idea takde nak tengok banyak gambar klik KAT SINI

READ MORE- Putera30 PhotoGrapher And Designer: PERCUTIANKU KE DESTINASI PERANGINAN KELANTAN DAN T...

Jumaat, 3 Disember 2010

Putera30 PhotoGrapher And Designer: New Zealand here I come! Awesome adventure awaits!...

New Zealand here I come! Awesome adventure awaits! Book your tickets now starting from RM199!


Social Sharing RM 1,400.00 left to be rewarded

RM 0.20 per unique click

AirAsiaX New Zealand

Planning your holidays ahead? Starting from only RM199, AirAsiaX is now offering direct flights to Chirstchurch New Zealand! Hurry! Share this exciting adventure!

READ MORE- Putera30 PhotoGrapher And Designer: New Zealand here I come! Awesome adventure awaits!...

Rabu, 1 Disember 2010

Putera30 PhotoGrapher And Designer: AKSI PANAS DI LUBUK HANTU

Ulu Chepor, Khamis : Aksi Panas ini berjaya dirakamkan ketika penulis asyik memerhatikan gelagat kanak-kanak sedang asyik bermain dengan air terjun. Ketika itu hujan turun renyai-renyai, pada masa itu air terjun mengalir dengan laju. Terlihat aksi panas seorang kanak-kanak yang bergitu comel membuat pelbagai aksi yang menarik perhatian penulis. Pada masa yang sama kanak-kanak itu membuat aksi-aksi seolah-olah telah biasa dengan semua itu. Aksi yang dilakonkan itu tak ubah seperti model-model yang sedang beraksi di pentas kemasyuran. Ia membuatkan penulis berasa sungguh asyik lantas menangkap beberapa keping gambar sebagai kenang-kenangan di Ulu Chepor. 

 

Gambar-Gambar Aksi Panas Model Seperti DiBawah :

 

READ MORE- Putera30 PhotoGrapher And Designer: AKSI PANAS DI LUBUK HANTU

Putera30 PhotoGrapher And Designer: Bila Anak Anda Menangis. Apa Perlu Anda Buat ?


Bunyi tangisan bayi berbeza-beza mengikut mood dan keadaan bayi dan kadang-kadang, sebab tangisan sukar dikenalpasti walaupun oleh ibubapa sendiri. Jika bayi menangis ketika anda sedang menjaganya, cuba semak kemungkinannya dari senarai berikut:

  • Bayi mungkin lapar, sila semak masa susu terakhir?
  • Bayi mungkin tidak selesa disebabkan lampin basah- tukar lampin dengan yang baru.
  • Bayi mungkin colik, sakit perut disebabkan oleh angin.
  • Bayi mungkin merasa terlalu panas atau terlalu sejuk, cuba rasa suhu dibelakang bayi. Alihkan kepada tempat sesuai.
  • Bayi mungkin kesunyian dan inginkan teman, hiburkan dan gembirakan dia.
  • Bayi mungkin keletihan tetapi tidak dapat tidur. Tenangkan bayi dengan membuai atau memberikan muzik ringan. Ia memudahkan bayi tidur dengan nyenyak.

Cara gembirakan bayi


Jika bayi masih lagi menangis cubalah lakukan perkara yang boleh menghiburkannya seperti:

  • Berikan kepadanya benda untuk dilihat. Bayi suka melihat benda yang berwarna cerah, berwarna warni, dan bergerak gerak, serta muka manusia.
  • Berikan bunyi-bunyian untuk didengar. Bayi gemarkan bunyi muzik dan irama kadangkala menggerak-gerakkan tangan serta kakinya mengikut rentak bunyi. Mereka juga suka mendengar suara orang terutama suara ibu dan ayahnya. Bercakap-cakaplah dengan bayi walaupun kamu rasa dia tidak faham.
  • Pegang dan peluk bayi. Bayi suka dirinya dipegang. Ketika mengangkat atau meletakkan bayi, sokong lehernya dengan sebelah tangan dan punggungnya dengan tangan yang satu lagi. Sentiasa berhati-hati agar memberi sokongan kepada bayi kerana bayi tidak boleh menyokong kepala sendiri sehingga berusia 2 bulan.
READ MORE- Putera30 PhotoGrapher And Designer: Bila Anak Anda Menangis. Apa Perlu Anda Buat ?

Ahad, 28 November 2010

Putera30 PhotoGrapher And Designer: Check out the #CelcomBiz Promo for the Celcom BB B...


Social Sharing RM 800.00 left to be rewarded

Celcom Biz

Staying connected has never been this easy. Share to your friends and loved ones on getting updates on work and leisure while on the go with the new Celcom BlackBerry Bold 9780 and BlackBerry Torch 9800 Biz promotion. Receive emails from your personal and business accounts, browse through your favourite sites and stay in contact via instant messaging, mobile calls and so much more! Share the #CelcomBiz promo today!


http://www.churpchurp.com//share/celcombizbb

READ MORE- Putera30 PhotoGrapher And Designer: Check out the #CelcomBiz Promo for the Celcom BB B...

Jumaat, 26 November 2010

| Hasil Seni Kait Ariena |: The Crochet Designer - | Koleksi Crochet Ariena |

Semua ini adalah hasil seni kait ariena. Sebarang hakcipta adalah terpelihara. Anda dilarang sama sekali mencetak, mengedit, mengopy atau apa sahaja bentuk untuk kegunaan peribadi atau komersil. Segala pertanyaan sila hubungi alamat yang tertera diatas.

 


READ MORE- | Hasil Seni Kait Ariena |: The Crochet Designer - | Koleksi Crochet Ariena |

Ahad, 21 November 2010

Putera30 PhotoGrapher And Designer: KISAH ANAKKU - | RAGAM DAN KARENAH ANAK |

Gambar2 dibawah ini menunjukkan betapa kelakarnya anak aku. mula2 aku tengok dia asyik bermain dengan buku ABC dia.. aku pun biarkanlah aje dia memerhati buku untuk sesi pembelajaran dia. Apabila aku asyik bermain dengan FACEBOOK aku pun toleh memerhati gelagatnya. aku heran kenapalah dia duduk tertiarap diatas simen yang tak berlapik tu.. rupa-rupanya.. dia TIDURRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!! kuang kuang kuang


10/11/2010

aku ingat dia buat aper lah time ne,,,,,next pic seterusnya,,,,



10/11/2010

kuang3.....tidur sudah walahal baru jew aku tengok dia duk main2 dengan buku yang d koyak kan nya tu,,,,



10/11/2010

aku apew lagi ambik loo gambonya,,,huuuhuh,,,,,baru aku angkat dia huhuhuhuuh,,,,,nasib lah icha oooooiiiii...


READ MORE- Putera30 PhotoGrapher And Designer: KISAH ANAKKU - | RAGAM DAN KARENAH ANAK |

Khamis, 18 November 2010

Putera30 PhotoGrapher And Designer: PROGRAM KAUNSELING BAKA PDRM - BALAI POLIS TAMBUN

TAMBUN, Khamis 18 November 2010 - Balai Polis Tambun, Ipoh, Perak telah dikunjungi oleh BAKA PDRM bagi meneruskan aktiviti kaunseling secara berkelompok. Semua anggota daripada Balai Polis Tambun telah hadir bagi menjayakan aktiviti/program kaunseling ini. Pegawai Psikologi Puan Nurul Wahyuni Kerk Shiau Phin ( KB. PA ) dari Bahagian Agama dan Kaunseling (BAKA) Ibupejabat Polis Daerah Ipoh telah hadir memberikan taklimat serta penerangan mengenai tujuan kehadiran beliau ke Balai Polis Tambun dan seterusnya memberikan sedikit kaunseling mengenai kerjaya, kewangan, keluarga serta modal insan. Ini menunjukkan bahawa unit ini sangat penting bagi membina semula semangat serta etika anggota untuk memperjuangkan diri didalam kerjaya sebagai seorang anggota polis. Bagi pihak Balai Polis Tambun, diucapkan ribuan terima kasih diatas kunjungan yang bermanafaat ini. Semoga diperbanyakkan lagi aktiviti seperti ini di Balai Polis Tambun. Sekian Terima Kasih... Salam 1 Malaysia.

 

 

Untuk Lihat Lebih Banyak Gambar Klik Disini


KAUNSELING BAKA 

READ MORE- Putera30 PhotoGrapher And Designer: PROGRAM KAUNSELING BAKA PDRM - BALAI POLIS TAMBUN

Rabu, 17 November 2010

Putera30 PhotoGrapher And Designer: MAJLIS KORBAN BALAI POLIS TAMBUN | INFO SEJARAH |

TAMBUN, Rabu 17 November 2010 - Tumbangnya seekor lembu sumbangan daripada Dato' Rusnah Kassim ( Adun Ulu Kinta ). Majlis korban ini berjalan dengan lancar bermula jam 10.00pagi setelah selesai solat aidiladha di Masjid Tambun, Ipoh, Perak. Turut hadir menjayakan majlis korban ini adalah Ketua Polis Balai Tambun, Ketua Polis Balai Tanjung Rambutan, Ketua Polis Balai Tanah Hitam dan anggota serta kakitangan awam. 


Setelah selesai melapah dan membahagikan daging korban, semua jemputan dihidangkan dengan pelbagai juadah diantaranya SUP TULANG, Nasi Himpit, Rendang serta pelbagai lagi. Semangat kerjasama yang ditunjukkan dikalangan anggota membuatkan majlis ini bertambah meriah. Bagi pihak Balai Polis Tambun, sekalung perhargaan dan ucapan terima kasih buat semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung menjayakan majlis ini.

 


UNTUK MELIHAT LEBIH BANYAK GAMBAR KLIK 


Sekian Terima Kasih,

Salam 1 Malaysia 

READ MORE- Putera30 PhotoGrapher And Designer: MAJLIS KORBAN BALAI POLIS TAMBUN | INFO SEJARAH |

Khamis, 11 November 2010

| Hasil Seni Kait Ariena |: Kunjungi Ariena Crochet Design Galeri - | Macam-Ma...

Dibawah ini menunjukkan pelbagai hasil menarik yang telah di lakukan oleh ARIENA CROCHET. Segala tempahan telah dilaksanakan dengan baik dan segera. Bagi mereka yang meminati hasil kaitan Ariena, anda boleh menghubungi kami dengan kadar segera. Segala komen atau cadangan anda boleh menghubungi kami melalui talian telefon atau alamat email kami iaitu : ariena_30@yahoo.com atau terus ke blog kami : Ariena Crochet. Segala informasi anda akan memberikan kami mutu perkhidmatan yang terbaik.


TERIMA KASIH




READ MORE- | Hasil Seni Kait Ariena |: Kunjungi Ariena Crochet Design Galeri - | Macam-Ma...

| Hasil Seni Kait Ariena |: |Hasil Kait Ariena - | Bingo Beg | Beg Pelbagai Gu...

Dibawah ini menunjukkan seni kait ariena moden iaitu Bingo Beg atau lebih dikenali sebagai beg pelbagai guna. Bagi mereka yang meminati hasil kait moden inilah peluang untuk memiliki beg ini kerana ia lebih mudah serta tidak memerlukan ruang yang besar untuk membuat persiapan. Beg ini mampu mengisi pelbagai jenis alatan anak anda, diantaranya botol susu, bedak, minyak angin, minyak yu yie cap limau, minyak cap kapak, minyak baby johson atau sebagainya. Beg Bingo ini yang sungguh cantik dan menarik. Cepat selagi stok masih ada...





Harga : RM 179.00 Shj

KINI HANYA RM 100 SHJ
| Promosi Sah Sehingga Bulan Jan 2011 |

* Harga tertakluk kepada saiz dan pilihan warna dan corak pada Beg Bingo tersebut.

READ MORE- | Hasil Seni Kait Ariena |: |Hasil Kait Ariena - | Bingo Beg | Beg Pelbagai Gu...

| Hasil Seni Kait Ariena |: |Hasil Kait Ariena - | Topi Ala Carte | The Cute H...

Dibawah ini menunjukkan seni kait ariena moden iaitu Topi Ala Carte. Topi Ala Carte ini yang sungguh cantik dan menarik. Ia boleh disulam dengan pelbagai cara serta kaedah bagi menarikkan lagi topi tersebut. Cepat selagi stok masih ada..!!!


 

 

 

 

 

Harga : RM 47.50 Shj

KINI HANYA RM 35 SHJ
| Promosi Sah Sehingga Bulan Jan 2011 |

* Harga tertakluk kepada saiz dan pilihan warna dan corak pada topi tersebut.

READ MORE- | Hasil Seni Kait Ariena |: |Hasil Kait Ariena - | Topi Ala Carte | The Cute H...

Ahad, 7 November 2010

Putera30 PhotoGrapher And Designer: Karnival Jalur Lebar 1Malaysia anjuran Kementerian...

Karnival Jalur Lebar 1Malaysia 

anjuran Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan (KPKK)


Jom meriahkan Karnival Jalur Lebar 1Malaysia dengan pelbagai aktiviti menarik yang menanti anda! TM, sebagai Pembekal Rasmi Perkhidmatan Jalur Lebar akan turut mengadakan promosi pakej jalur lebar yang menarik di karnival ini. Sila rujuk jadual berikut untuk lokasi karnival dan layari www.broadband.my untuk makluman lanjut:-


Tarikh

Lokasi

Masa

6 - 7 November 2010

Padang Merdeka, Kota Kinabalu, Sabah

10 pagi -
7 petang

12 - 13 November 2010

Pulau Warisan, Kuala Terengganu, Terengganu



1Malaysia
Broadband Carnival organized by Ministry of Information
  Communication & Culture (KPKK)


Join the fun! 1Malaysia Broadband Carnival will be coming your way with loads of exciting activities. TM, as the Official Broadband Provider will also be promoting attractive broadband packages at the carnival. Check out the location and log on to www.broadband.my for more info:-


Date

Location

Time

6 - 7 November 2010

Padang Merdeka, Kota Kinabalu, Sabah

10 a.m. - 7 p.m    

12 - 13 November 2010

Pulau Warisan, Kuala Terengganu, Terengganu

READ MORE- Putera30 PhotoGrapher And Designer: Karnival Jalur Lebar 1Malaysia anjuran Kementerian...

Khamis, 4 November 2010

| Hasil Seni Kait Ariena |: Hasil Kait Ariena - | Uncang Syiling | Uncang Pelb...

Dibawah ini menunjukkan seni kait ariena moden iaitu uncang pelbagai guna atau uncang syiling. Bagi mereka yang meminati hasil kait moden inilah peluang untuk memiliki uncang yang sungguh cantik dan menarik. Cepat selagi stok masih ada...




Harga : RM 30 Shj

KINI HANYA RM 15 SHJ

| Promosi Sah Sehingga Bulan Jan 2011 |


* Harga tertakluk kepada saiz dan pilihan warna dan corak pada uncang tersebut.

READ MORE- | Hasil Seni Kait Ariena |: Hasil Kait Ariena - | Uncang Syiling | Uncang Pelb...

| Hasil Seni Kait Ariena |: Hasil Kait Ariena - | Ubahsuai Selipar Anak Anda |...

Lihat betapa cantik dan hebatnya apabila mengubahsuai kasut / selipar anak menjadi sedemikian. Dengan menggunakan seni kait ( Crochet Design ), anda boleh mengubahsuai kasut mahupun selipar anak anda menjadi lebih cantik dan menarik. Lihatlah hasil dibawah ini dan ia disatukan dengan headband supaya menjadi lebih serasi dan anggun pada anak anda.



Harga : RM 60 Shj

KINI HANYA RM 30 SHJ

| Promosi Sah Sehingga Bulan Disember |


* Harga tertakluk kepada harga kasut/selipar.

READ MORE- | Hasil Seni Kait Ariena |: Hasil Kait Ariena - | Ubahsuai Selipar Anak Anda |...

Rabu, 3 November 2010

| Hasil Seni Kait Ariena |: Ariena Crochet | Promosi Deepavali |

Cepat Selagi Stok Masih Ada. Bagi Mereka yang sentiasa menyokong kami diucapkan ribuan terima kasih dan inilah khas buat mereka yang inginkan pembaharuan didalam seni kait.


 

READ MORE- | Hasil Seni Kait Ariena |: Ariena Crochet | Promosi Deepavali |

Selasa, 2 November 2010

| Hasil Seni Kait Ariena |: Hasil Kait Ariena - | Beg Pelbagai Guna |

Beg Pelbagai guna ini sangat sesuai digunakan untuk mereka yang memerlukan. Ia boleh digunakan sebagai Beg Syiling, Beg Pensil/Pen, Beg menyimpan barang kemas dan sebagainya. Ia sangat mudah dan amat sesuai digunakan bagi mereka yang inginkan kelainan dalam diri mereka.


 





Harga : RM 40 Shj
KINI HANYA RM 20 SHJ
| Promosi Sah Sehingga Bulan Disember |

READ MORE- | Hasil Seni Kait Ariena |: Hasil Kait Ariena - | Beg Pelbagai Guna |
Related Posts with Thumbnails