Pengikut

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!

Selasa, 24 Ogos 2010

Selamat Menyambut Kemerdekaan Yang Ke -53 - Jom Le Kempen Letakkan Bendera Jalur Gemilang Dalam Blog ANDA !!!


Sempena 31hb Ogos 2010, Marilah kita ucapkan kepada Malaysia bahawa kita sebagai Bloggers menghormati serta sentiasa menyokong MALAYSIA sebagai negara yang kita cintai.. Sempena bulan kemerdekaan ini marilah kita membuat satu |kempen| ia ini kempen jalur gemilang.. walaupun ia tidak berkibar di dalam blog anda ia sudah memberikan seribu makna.. Marilah kita meletakkan bendera tersebut didalam Blog kita sebagai Tanda kita menyintai Malaysia 

Tak terlambat lagi rasa kita nak tunjukkan semangat syg dan cintakan kita kepada negara sendiri. Bersamaan dengan bulan kemerdekaan dan kibar jalur gemilang. Apa salah kita juga sebagai bloger mengibarkan jalur gemilang dalam blog kita. So oleh itu, aku plan untuk satu kempen bukan lah besar sgt dan hanya memerlukan sokongan dari seluruh blogger2 yg ada di Malaysia. "Kempen 1 Blog 1 Bendera" itu lah yg aku maksudkan. Mudah sahaja dengan hanya meletak bendera2 yg ada ini di blog anda itu sahaja.

* Click gambar bendera di bawah ini dan 'save'kan untuk diletakkan di blog anda.

 



Semoga kita sama2 menyemarakkan semangat kemerdekaan yg telah kita capai selama 53 tahun ini untuk generasi akan datang. Jutaan Terima Kasih kepada yg telah menyokong.

4 ulasan:

  1. mari kita memerdekakan diri kita !!!

    BalasPadam
  2. salam 1malaysia dan salam lebaran syawal buat Putera30 serta seisi keluarga..

    BalasPadam
  3. terima kasih... salam 1 malaysia

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails